Klikom na slike povećavate ih do velikog
i najvećeg formata
❧
Projekcija na
cijelom ekranu
1990Prva velika izložba skulptura. Saradnja s Pjer Betankurom koji dolazi do bibliofilskog gjela: Najljepše rečenice francuskog jezika.
1991Stvaranje Dadovog “antimuzeja” na Cetinju (Crna Gora), u umjetnikovom mjestu rodjenja. 2002. godine ovaj antimuzej postao je Dadov Atelje (Atelje Dado), rezidencija za umjetnike i mjesto za privremene izložbe savremene umjetnosti koje organizuje Nacionalni Muzej Crne Gore.
1992Novo bibliofilsko djelo, Le Don de langue (Dar jezika) sa Klod Luj-Kombeom i Alan Kontruom.
Boravci u Avironu, u Be-de-Nosaku u seoskoj kući gdje Dado postavlja atelje. Služi se starim suknima kao podlogom za platna.
1993Dado pravi dekor za Hendlov Tamerlano, za Operu Karlsruhe.
1994Dado investira u Orpeljere, nemilosrdnu vinogradarsku oblast smještenu u Serinjanu u Francuskoj. Tu Dado redovno boravi sve do 1999. godine – datum inauguracije – i tu stvara zidne slike i skulpture. Tako počinje Dadov rad “van ateljea”. Izložba radova u muzeju “Denys-Puech” u Rodeu, stvorenih u kući u Beu. Dado dobija jedno vrlo lijepo pismo od Žil Delezea.
1995Saradnja s Pjer Betankurom se nastavlja. Jedno novo bibliofilsko djelo je ugledalo svjetlost dana, Žuti crnci.
1996Dekor i kostimi za predstavu Naricanje za Ignaciom Sanchez Mejom od Federika Garsije Lorke u režiji Pierre Jourdana u Pozorištu “Théâtre Impérial de Compiègne”, predstavljena u februaru. U štampariji svoje sestre Marije, Dado stvara brojne kolaže po gvašu doktora Žan-Luj Alibera, dermatologa.
1997Izložba u L.A.C.u u Sižanu, retrospektiva u Arasu. Boravak u Gvatemali. Dado dovršava Tikal, platno koje poklanja Centru Pompidu.
1998Stvara krčage i druge keramičke predmete koje postavlja u apoteci doktora Manuela Difura u Žizoru.
1999Dado oslikava leprozerijum u kapeli Svetog Luke, koji datira s početka XIII vijeka.